ایرانسل

ساخت وبلاگ

طبق گزارش های اعلام شده از سوی روابط عمومی ایرانسل، این شرکت از 29 مهرماه 1385، واگذاری و توزیع 350 هزار سیم کارت 150 هزار تومانی در سه شهر تهران، تبریز و مشهد را آغاز نموده است. علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز ایرانسل با واریز مبلغ ۱۵۰ هزار تومان و ارائه سایر مدارک مورد نیاز سیم کارت خود را همان لحظه دریافت کنند.

واگذاری سیم کارت های اپراتور ایرانسل از امروز آغاز شد


در صورت تمایل به خرید سیم کارت ایرانسل رند می توانید به مراکز و نمایندگی مجاز مراجعه نمائید و سیم کارت رند مورد نظر خود را دریافت نمائید .

طی هفته­ های آینده سیم کارت ایرانسل دائمی در شهرهای کرج و ساری نیز توزیع خواهند شد و تا پایان سال جاری تمام شهرهای بزرگ کشور از جمله کرمانشاه، قم و شیراز تحت پوشش این شبکه قرار می‌گیرند. در اولین مرحله واگذاری ۶۰ درصد سیم کارت ‌ها در تهران و ۴۰ درصد آنها در مشهد و تبریز توزیع خواهند شد.

 از آذرماه نیز ماهانه ۵۰۰ هزارسیم کارت ۱۵۰ هزار تومانی به تدریج واگذار خواهد شد.
 با این روند تعداد مشترکان ایرانسل تا پیان امسال به ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر می‌رسد.

تمامی سیم کارت ‌ها دارای سیستم ارسال پیام کوتاه، انتقال مکالمات، کنفرانس مکالمات (برای اولین بار در کشور) و تماس با خارج از کشور هستند. این سرویس‌ها به محض فعال کردن سیم کارت دایر خواهند بود.

توزیع سیم کارت ­های ایرانسل به صورت آن‌لاین می­باشد و تمام تلاش این شرکت حذف قرعه‌کشی و پرداخت ودیعه است. با ارائه مداوم سیم کارت توسط ایرانسل مشکلی مانند ازدحام برای دریافت سیم کارت  پیش نخواهدآمد.

نامبرینگ سیم کارت ۱۵۰ هزار تومانی ۰۹۳۵ و ۰۹۳۶ می­باشد و مشترکان برای دریافت انواع سرویس‌های این نوع سیم کارت وجهی پرداخت نخواهند کرد.

در مرحله اول سیم کارت اعتباری توزیع نخواهد شد و طی هفته­های آینده واگذاری این سیم کارت ­ها آغاز خواهد شد.ایرانسل با اپراتور اول تلفن همراه (PCI)، تالیا، تلفن ثابت و خارج از کشور دارای اتصال متقابل است.

تعرفه مکالمه با سیم کارت ایرانسل ۴۹۹ ریال می­باشد و مشترکان برای جابه‌جایی و تماس از شهری به شهری دیگر هزینه‌ی پرداخت نخواهند کرد. تعرفه سیم کارت ایرانسل از متوسط تعرفه اپراتور اول پایین‌تر است. تعرفه‌های فعلی حدود سه ماه به این میزان خواهد بود.ظرفیت سیم‌کارت ایرانسل ۶۴ کیلو بیت است و با این ظرفیت که ۸ برابر بیشتر از  سیم‌کارتهای اپراتورهای دیگر است، ایرانسل می‌تواند سرویس‌های جدیدی چون GPRS، پست الکترونیک، MMS، اینترنت و انتقال اطلاعات را تا پیان سال به مشترکان خود ارائه کند.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 482 تاريخ : يکشنبه 29 دی 1398 ساعت: 15:37

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی روابط عمومی اپراتور ایرانسل،این شرکت خدمات ارتباطی در جهت عمل به مسئولیت اجتماعی و تسهیل در برقراری ارتباطات و همراهی با هموطنان گرامی سیل زده در استان سیستان و بلوچستان،علاوه بر تماس صوتی درون شبکه،اینترنت همراه کاربران این شرکت در این استان نیز از ساعت 6 صبح سه شنبه،24 دی ماه به مدت 48 ساعت رایگان می باشد.

اپراتور ایرانسل اینترنت همراه کاربران خود را مناطق سیل زده رایگان کرد

در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر خود از خدمات آن نیز بهره مند شوید.

با توجه به اعلام هشدار وقوع سیل، تیم فنی ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، پیش از جاری شدن سیلاب، در مناطق آسیب دیده حضور یافته و با بررسی شرایط و رفع آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل، بر حفظ پایداری شبکه و برقراری ارتباط در شرایط دشوار سیلاب، نظارت می‌کند. شبکه ایرانسل کماکان در تمامی مناطق کشور در حالت طبیعی و پایدار قرار دارد.

ایرانسل پیش از این اعلام کرده بود که از بامداد دوشنبه ۲۳ دی تا پایان روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه در مناطق آسیب دیده از سیل، از جمله میرجاوه، فنوج، کنارک، نیکشهر، قصر قند، دلگان، چابهار و روستاها و جاده‌های اطراف استان سیستان و بلوچستان و همینطور مناطق سیل زده استان هرمزگان نظیر گابریک و سدیج از توابع جاسک، مکالمه درون شبکه مشترکان، رایگان است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 254 تاريخ : پنجشنبه 26 دی 1398 ساعت: 13:05

بنابر خبرهای اعلام شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران،در پی وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان کلیه اپراتورهای تلفن همراه کشورمان ایران،جهت یاری به هموطنان عزیز و آسان تر کردن ارتباط،مکالمات درون شبکه خود را رایگان اعلام کردند.

مکالمه رایگان درون شبکه 3 اپراتور تلفن همراه در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان


علاقه مندان جهت خرید سیم کارت همراه اول اعتباری و همچنین سیم کارت ارزان دائمی می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر همراه اول مراجعه نمایند و می توانند نسبت به خرید سیم کارت اقساطی نیز اقدام نمایند.

طرح ایرانسل برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان 

اپراتور ایرانسل با هدف تسهیل ارتباطات و کاهش آلام سیل‌زدگان عزیز اهل استان سیستان و بلوچستان، تمامی مکالمه‌های درون شبکه ای خود را از بامداد 23 دی، تا پایان روز چهارشنبه 25دی ماه در میرجاوه، فنوج، کنارک، نیکشهر، قصرقند، دلگان، چابهار و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان است.

طرح همراه اول برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان 

ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان جنوب کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرد که در راستای مسؤولیت اجتماعی و تسهیل ارتباطات در آن مناطق، کلیه مکالمات درون شبکه (به مقصد همراه اول و تلفن ثابت) تا پایان روز جمعه 27 دی ماه در شهرهای کنارک، نیک شهر، فنوج، قصرقند، چابهار، سرباز، میرجاوه و دلگان و روستاهای این مناطق رایگان است.
گفتنی است پیش از این همراه اول در مواجهه با حوادث غیرمترقبه استان های مختلف کشور نیز امکان برقراری مکالمات رایگان را برای مشترکان درگیر، فراهم کرده بود.

طرح رایتل برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان 

رايتل اعلام کرد، در پی وقوع سیل در برخی مناطق استان سیستان و بلوچستان ارتباطات این اپراتور در مناطق حادثه دیده برقرار استبدین معنی که رایتل ضمن همدردی با حادثه دیدگان، مکالمه درون شبکه مشترکان رایتل، را تا اطلاع بعدی در این مناطق، رایگان اعلام کرده است
بدین صورت مشترکان می‌توانند بدون اعتبار ریالی و یا بسته مکالمه، بصورت کاملا رایگان با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : ُسیم کارت,سیم کارت اعتباری,سیم کارت دائمی,ایرانسل,همراه اول, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 276 تاريخ : سه شنبه 24 دی 1398 ساعت: 13:59

طبق گزارش های اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل، در چهارشنبه 18 دیماه 1398 همزمان با ایام فاطمیه، این شرکت خدمات ارتباطی مراسمی جهت یاد بود سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سالن همایش‌های ساختمان مرکزی ایرانسل برگزار شد، دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل و نیز معاونان، مدیران و کارکنان ایرانسل حضور داشتند.

مراسم بزرگداشت سردار شهید قاسم سلیمانی در ایرانسل برگزار شد

علاقه مندان جهت خرید سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل، می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و ضمن خرید سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز می توانند بهره مند شوند.

در این مراسم پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، مداحان و شاعران آئینی نظیر کربلایی هاشم خطیبی و استاد طهماسبی به مرثیه سرایی و شعرخوانی در رثای سردار شهید پرداختند.

در این مراسم سردار رمضانی، همرزم شهید قاسم سلیمانی، به بیان ویژگی‌های شخصیتی و ذکر خاطراتی از این شهید دلیر پرداخت و نقش پررنگ وی در تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبار را برای حاضران تشریح کرد.

 

 

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت اعتباری,سیم کارت دائمی,سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 272 تاريخ : يکشنبه 22 دی 1398 ساعت: 13:14

با توجه به گزارشات  اعلام شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از آغاز اتصال خطوط تلفن همراه دائمی و اعتباری ایرانسل به اینترنت از شب گذشته خبرداد. وی افزود :اما همچنان کاربران دائمی و اعتباری و رایتل از سرویس اینترنت محروم هستند.

آغاز اتصال اینترنت خطوط تلفن همراه ایرانسل از ۹ استان/ کاربران همراه اول و رایتل همچنان در انتظار


متقاضیان جهت خرید سیم کارت 0912 و سیم کارت همراه اول رند می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمایند و خط 0912 مورد نظر خود را خریداری کنند.

گفتنی است؛ اتصال اینترنت اپراتور رایتل به صورت استانی در حال انجام است و به محض اتصال، برای مشترکین پیامکی مبنی بر امکان استفاده از اینترنت ارسال خواهد شد.

پس از اتصال خطوط تلفن ثابت به اینترنت در روز پایانی آبان ماه، دیروز یک مقام مسئول در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتصال اینترنت خطوط تلفن همراه در بیشتر استان‌ها خبر داد.

طبق گزارش ها؛ از 25 آبان‌ماه علاوه بر اینترنت خطوط تلفن‌ثابت و اینترنت خطوط تلفن‌همراه در سراسری کشور قطع شد.

 در حال حاضر تمام خطوط تلفن همراه ایرانسل در استان‌های خراسان رضوی، گلستان، سمنان، یزد، چهارمحال و بختیاری، همدان، اردبیل، زنجان و ایلام به اینترنت متصل شده‌اند و اتصال به اینترنت مشترکان این اپراتور در سایر استان‌ها ادامه دارد.

پیگیری خبرنگارها از منابع مطلع در وزارت ارتباطات نشان می‌دهد که از شب گذشته اتصال خطوط تلفن همراه ایرانسل به اینترنت آغاز شده است، اما همچنان مشترکان خطوط همراه اول و رایتل از سرویس اینترنت محروم هستند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل,رایتل,همراه اول, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 276 تاريخ : پنجشنبه 19 دی 1398 ساعت: 14:22

بر اساس گزارشات اعلام شده از سوی روابط عمومی اپراتور ایرانسل، iSTM و یا دستگاه فروش و ارائه سرویس تلفن همراه به صورت خودکار با همکاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و بانک شهر، در مرحله اول در 6 نقطه ایران راه اندازی شده است.
 

دستگاه اتوماتیک فروش و خدمات ایرانسل شروع به کار کرد


بر این اساس، با مراجعه به «شهر نت»های بانک شهر امکان ارائه خدماتی مانند خرید وثبت نام انواع سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل، تغییر سیم کارت قدیمی به یوسیم، خرید شارژ، فعال‌سازی بسته‌های اینترنتی و نیز ثبت درخواست ترابرد به ایرانسل به صورت شبانه‌روزی امکان‌پذیر است.

علاقه‌مندان میتوانند با مراجعه به سالن اختصاصی ایرانسل در نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۷، با دستگاه iSTM از نزدیک آشنا شوند

.ایرانسل که iSTM را با همکاری بانک شهر راه‌اندازی کرده است به زودی این دستگاه را در تمامی شهر نت های این بانک در سراسر ایران مستقر خواهد کرد.
 

دستگاه‌های iSTM در مرحله نخست در ۶ منطقه شامل پایانه بیهقی، سبزه میدان، میدان فردوسی و بوستان آب و آتش در شهر تهران، میدان گاومیش گلی در سرعین و خیابان ولیعصر تبریز، در محل شهر نت بانک شهر آغاز به کار کرده‌اند و در ادامه در دیگر مراکز پرتردد، فرودگاه‌ها و مراکز خرید نیز نصب خواهند شد.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,فروش سیم کارت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 259 تاريخ : سه شنبه 17 دی 1398 ساعت: 13:11

بر اساس گزارش های اعلام شده از سوی روابط عمومی اپراتور دوم کشور،در 11 دی ماه 98 مراسم شروع فاز جدید همکاری ایرانسل و شهرداری اراک برای گسترش زیر ساخت های فیبر نوری در شهر صنعتی اراک با حضور معاون پروژه ایرانسل مهندس مهدی رضایی،شهردار اراک محمد کریم شفیعی ، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اراک ابوالفضل عسکری، معاون تحول و نوسازی استان مرکزی زهرا آخانی، سعید فرخی معاون اقتصادی استاندار و گروهی  از اعضای شورای شهر و معاونان شهرداری اراک، بر پا شد.

پروژه توسعه زیرساخت فیبر نوری اپراتور دوم کشور به شهر اراک رسید


در صورت تمایل به خرید خط رند ایرانسل و همراه اول می توانید به مراکز و فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید و نسبت به خرید شماره رند مورد نظر خود اقدام نمائید.

پیش از این ایرانسل و شهرداری اراک تفاهم نامه‌ای برای «توسعه زیرساختهای فیبرنوری شهر اراک» امضا کرده بودند.

وی همچنین ادامه داد: «این شبکه، زیرساختی را فراهم خواهد کرد تا بتوانیم خدمات پایدار و با کیفیت بالاتری را در سطح شهر اراک داشته باشیم، چرا که نسل‌های بعدی تکنولوژی مثل ۵G، بیش از پیش به شبکه فیبر نوری نیازمند است

معاون پروژه ایرانسل در این مراسم با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت‌های ارتباطی برای ارائه خدمات دیجیتال به مشترکان، گفت: «ما با هدف ارائه بهتر خدمات به مشترکان و همچنین ارتقای پهنای باند دیتا در این پروژه همکاری می‌کنیم

با توجه به مفاد این تفاهم‌نامه، شهرداری اراک به صورت مشارکتی مجوزهای لازم برای این توسعه را صادر خواهد کرد و ایرانسل دانش فنی و تجهیزات لازم برای اجرای شبکه مورد نیاز طرفین را تدارک خواهد دید .

تفاهم همکاری ایرانسل و شهرداری اراک با هدف افزایش کیفیت خدمات و ارتقای پهنای باند دیتای مشترکان ایرانسل در شهر اراک و ایجاد زیرساخت فیبرنوری برای انتقال ترافیک سایت‌های اصلی شرکت ایرانسل در سطح شهر، امضا شد و امروز مراحل اجرایی آن در فاز نخست، افتتاح شده است.

پس از برگزاری چندین جلسه برای مذاکره و بررسی جوانب فنی و اجرایی این همکاری، ایرانسل و شهرداری اراک برنامه‌های خود برای اجرایی شدن این طرح را مورد ارزیابی قرار دادند تا این پروژه ظرف مدت یک سال به بهره‌برداری برسد.

شهردار اراک نیز ضمن اشاره به حمایت‌های شورای شهر اراک برای هوشمندسازی شهر گفت: «با توجه به مذاکرات صورت گرفته و برنامه‌هایی که مد نظر قرار گرفته است، مطمئناً ایرانسل با همکاری در این پروژه می‌تواند در آینده خدمات بهتری در زمینه شهر هوشمند نیز به ما ارائه دهد

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,خرید خط رند, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 285 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 17:17

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی اپراتور دوم کشور،ایرانسل از عرضه بسته های اینترنت همراه مقرون به صرفه  و ارزان برای کاربران سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری این اپراتور تلفن همراه بدون محدودیت سرعت در کلیه مناطق تحت پوشش خدمات نسل 2 و 3و 4 خبر داد.با این بسته ها بهترین اینترنت کشور را در اختیار خواهید داشت.

 اپراتور دوم کشور بسته های اینترنت ارزان را معرفی نمود


در صورت تمایل به خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت مراجعه نمائید.

بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل در ۶ دسته با اعتبار زمانی روزانه، هفتگی، ماهانه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله با حجم ۱۵ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت به مشترکان عرضه شده است.

بر این اساس، تعرفه بسته‌های یک روزه ایرانسل با حجم ۱۵ مگابایت ۵۰۰ تومان، ۳۰ مگابایت ۹۰۰ تومان، ۱۲۰ مگابایت هزار و ۸۰۰ تومان، ۲۰۰ مگابایت دو هزار و ۵۰۰ تومان، ۱ گیگابایت شبانه ۱۰هزار تومان و ۲۰۰ مگابایت شامل ۵۰ مگابایت ترافیک روزانه و ۱۵۰ مگابایت ترافیک شبانه هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است.

مشترکان سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند بسته‌های ۳ ماهه ۶ گیگابایتی را با هزینه ۲۵ هزار تومان، ۹ گیگابایتی را سی و دو هزار و ۵۰۰ تومان، ۱۲ گیگابایتی را سی و هفت هزار و ۵۰۰ تومان، ۱۵گیگابایتی را ۴۵ هزار تومان، ۱۸ گیگابایتی را چهل و هفت هزار و پانصد تومان، ۳۰ گیگابایتی را ۶۰ هزار تومان و ۵۰ گیگابایتی را تنها با ۷۵هزار تومان خریداری نمایند.
تعرفه بسته‌های هفتگی ایرانسل هم هزار و ۵۰۰ تومان برای ۴۰ مگابایت، ۲ هزار تومان برای ۶۰ مگابایت، ۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای ۱۰۰ مگابایت، ۴ هزار تومان برای ۲۰۰ مگابایت، ۵ هزار تومان برای ۳۰۰ مگابایت، هفده هزار و ۵۰۰ تومان برای ۵ گیگابایت، ۸ هزار تومان برای بسته ۳ گیگابایتی (شامل ۶۰۰ مگابایت ترافیک روزانه و ۲.۴ گیگابایت ترافیک شبانه) و همین‌طور ۴ هزار تومان برای بسته ۱۰۰۰مگابایتی قابل استفاده در بازه زمانی ۹ شب تا ۹ صبح تعیین شده است.

در گروه بسته‌های اینترنت همراه ماهانه، ایرانسل با کاهش تعرفه، هزینه فعال‌سازی بسته ۲۰۰ مگابایتی را ۵ هزار تومان، ۳۵۰ مگابایتی را ۷ هزار تومان، ۴۰۰ مگابایتی را ۸ هزار تومان، ۵ گیگابایتی را ۲۰ هزار تومان، ۱۰ گیگابایتی را سی و دو هزار و ۵۰۰ تومان، ۲۰ گیگابایتی را ۵۰ هزار تومان، ۲۴ گیگابایتی شبانه را ۱۰ هزار تومان و ۵۰۰ مگابایت روزانه به همراه ۲ و نیم گیگابایت ترافیک قابل استفاده در بازه زمانی ساعت ۹ شب تا ۹ صبح را ۱۰ هزار تومان تعیین کرده است.

براین اساس، چهار بسته ترکیبی هفتگی جدید شامل بسته هزار تومانی با قابلیت ۲۰ مگابایت ترافیک اینترنت، ۲۰ دقیقه مکالمه ایرانسلی و ۲۰ پیامک فارسی ایرانسلی، بسته هزار و ۵۰۰ تومانی شامل ۳۰ مگابایت اینترنت همراه، ۳۰ دقیقه مکالمه و ۳۰ پیامک فارسی ایرانسلی، بسته ۲هزار تومانی شامل ۵۰ مگابایت اینترنت همراه و ۵۰ دقیقه مکالمه و ۵۰ پیامک فارسی ایرانسلی و بسته ۵ هزار تومانی شامل ۲۰۰ مگابایت اینترنت همراه، ۲۰۰ دقیقه مکالمه و ۲۰۰ پیامک فارسی ایرانسلی به فهرست بسته‌های افزایشی ترکیبی روزانه، هفتگی و ماهانه قبلی ایرانسل اضافه شدند.
فعال‌سازی این بسته‌ها از طریق شماره گیری کد #۱*۲*۵۵۵* برای مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل ممکن می‌باشد

.ضمن آنکه بسته اینترنت همراه شش ماهه ایرانسل با ۹ گیگابایت ترافیک به قیمت ۳۵ هزار تومان، بسته شش ماهه ۷۰ گیگابایتی با قیمت ۱۳۰هزار تومان، بسته‌های یک ساله ۱۲ گیگابایتی با قیمت ۴۲ هزار تومان و ۱۰۰ گیگابایتی با قیمت ۱۷۵هزار تومان هم به مشترکان ایرانسل عرضه شده است.

فعال‌سازی بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل به سادگی و با شماره‌گیری کد #۵*۵۵۵* ممکن می‌باشد. در حال حاضر بسته‌های یک روزه ۲۰۰ مگابایتی و یک گیگابایتی، هفتگی ۱ و ۳ گیگابایتی و ماهانه ۳ و ۲۴ گیگابایتی صرفا توسط مشترکان سیم‌کارت های اعتباری قابل فعال‌سازی است. همچنین بسته‌های شبانه هم بین ساعت ۲ تا ۸ بامداد قابل استفاده هستند.

علاوه بر این، مشترکان سیم کارت های اعتباری ایرانسل می‌توانند با توجه به میزان مصرف مکالمه، استفاده از اینترنت همراه و پیامک خود، بسته ترکیبی مورد نظر خود را انتخاب کرده و الگویی مقرون به صرفه را برای هزینه‌های خود برگزینند.

در حال حاضر خدمات اینترنت همراه ایرانسل به‌عنوان گسترده‌ترین و مقرون‌به صرفه‌ترین شبکه اینترنت همراه کشور(اینترنت ارزان) ، با فناوری ۲.۷۵ (EDGE) در تمامی مناطق تحت پوشش شبکه تلفن همراه ایرانسل، با فناوری نسل سه (3G) در بیش از ۲۷۰ شهر و با فناوری نسل چهار (4G/LTE) ایرانسل در بیش از ۶۰ شهر کشور در دسترس مشترکان است.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 264 تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 15:15

طبق خبرهای اعلام شده از سوی اپراتور دوم کشور(ایرانسل)،این شرکت در ادامه ارائه خدمات گسترده دیجیتالی به خانواده بزرگ ایرانسل،از راه اندازی خدمات اینترنت پرسرعت بیسیم مبتنی بر فناوری Wi-Fi در مجموعه تفریحی ورزشی توچال را خبر داد. در واقع این مجموعه تحت پوشش شبکه «وای- فای ایرانسل» قرار گرفت. کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل با حضور در منطقه توچال و اتصال به شبکه وای-فای ایرانسل با نام   "irancellWiFi" می توانند از ۵۰۰ مگابایت اینترنت رایگان پرسرعت برای مدت ۶۰ ساعت برخوردار شوند

ایرانسل از راه اندازی خدمات اینترنت Wi-Fi در مجموعه تفریحی-ورزشی توچال تهران خبر داد


در صورت تمایل به خرید سیم کارت اعتباری و دائمی ایرانسل می توانید به مراکز خرید و فروش سیم کارت ایرانسل مراجعه نمائید و ضمن دریافت سیم کارت مورد نظر از خدمات آن نیز بهره مند شوید.

دریافت نام کاربری و رمز عبور در هر ۲۴ ساعت یک بار امکان پذیر خواهد بود و در این فاز خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر Wi-Fi ایرانسل در پارکینگ، ایستگاه اول و دوم مجموعه تفریحی-ورزشی توچال قابل دسترس خواهد بود.

براساس این خبر، برای استفاده از این سرویس کافیست کاربران سیم کارتهای ایرانسل، پس از اتصال به شبکه وای-فای ایرانسل، با ارسال یک پیامک بدون متن به شماره ۴۰۳۱، نام کاربری و رمز عبور ویژه این شبکه را دریافت و از خدمات آن برخوردار شوند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 266 تاريخ : يکشنبه 8 دی 1398 ساعت: 14:04

بنابر خبرهای منتشر شده از سوی اپراتور ایرانسل، در پی مطالب منتشر شده در فضای مجازی که حاکی از آن بود که دسترسی کاربران تلفن همراه چند استان مختلف با اختلالاتی مواجه شده است.

دسترسی کاربران اپراتور ایرانسل به خدمات اینترنت برقرار است


علاقه مندان جهت خرید سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند به مراکز خرید و فروش سیم کارت این اپراتور مراجعه نمایند.

طبق گزارشات روابط عمومی ایرانسل، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«پیرو مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره بروز اختلال در دسترسی مشترکان تلفن همراه چند استان، به اطلاع می‌رساند، در حال حاضر خدمات شبکه اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل اعم از ترافیک داخلی و بین‌المللی، همچنین خدمات مکالمه و پیامک، در سراسر کشور برقرار است.

شبکه اینترنت همراه ایرانسل نیز در حال خدمات‌رسانی به مشترکان است

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,اینترنت, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 296 تاريخ : پنجشنبه 5 دی 1398 ساعت: 13:05

بنابر گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،طی مراسمی در 2 دیماه 1398،با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی و معاونان و مدیران ارشد اپراتورها در ساختمان مرکزی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد،شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل برای اقدامات انجام شده در جهت بهتر برگزار شدن مراسم اربعین سال جاری تقدیر به عمل آمد.

تقدیر از عملکرد اپراتور ایرانسل در اربعین 98


در صورت تمایل به خرید خط های ایرانسل می توانید به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمایند.یکی از مهم ترین عوامل در قیمت گذاری سیم کارت رند بودن سیم کارت می باشد،قیمت سیم کارت ایرانسل اعم از (اعتباری و دائمی) از سوی اپراتور مربوطه اعلام می شود و طبق عرف جامعه و بازار قیمت گذاری می شوند.

در این مراسم، وزیر ارتباطات با تأکید بر این که "امسال کیفیت خدمات در داخل ایران و نیز در خاک عراق، به مراتب از سال‌های گذشته بهتر بود"، تلاش همه جانبه سازمان تنظیم مقررات و اپراتورها برای پیگیری با طرف عراقی برای کاهش تعرفه رومینگ بین دو کشور را از جمله فعالیت‌هایی دانست که تأثیر آن را مردم احساس کرده‌اند.

ایرانسل همچنین پس از پایان راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) و با توجه به استقبال 1.7 میلیون مشترک ایرانسل از خدمات رومینگ بزرگترین اپراتور دیتای ایران که نسبت به سال گذشته، 78 درصد افزایش یافته بود، برای مشترکان اپراتورهای تلفن همراه و با نظر مساعد سهامداران ایرانسل، اعلام کرد که مصرف اینترنت با تعرفه آزاد مشترکان این اپراتور در ایام اربعین در کشور عراق، به صورت بسته‌های رومینگ محاسبه شده و مازاد پرداختی به صورت بستانکاری در قبض مشترکان دائمی و اعمال شارژ در حساب مشترکان اعتباری منظور خواهد شد

ایرانسل امسال علاوه بر 10 مگابایت اینترنت روزانه رایگان و بسته‌های ویژه و مقرون به صرفه‌ای که برای زائران اربعین در کشور عراق در نظر گرفت، 100 مگابایت اینترنت روزانه رایگان نیز در مرزهای اصلی پیش از خروج به سمت عراق، در اختیارشان قرار داد. همینطور پنج بسته 75 مگابایتی تا 1024 مگابایتی(معادل یک گیگابایت) نیز در نظر گرفته بود که مشترکان از آن بهره بردند. علاوه بر این ایرانسل دیتاهای روزانه رایگان در مرزهای مهران، خسروی، شلمچه و چذابه نیز در اختیار زائران قرار داده بود.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,سیم کارت دائمی,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 270 تاريخ : سه شنبه 3 دی 1398 ساعت: 18:52

طبق گزارشات اعلام شده از سوی اپراتور ایرانسل،این شرکت که از قبل خبر از ارائه بسته های اینترنت ویژه یلدا 1398 را داده بود.«برنامه ویژه یلدای ۹۸» که از طریق قسمت IGTV حساب رسمی ایرانسل در شبکه اجتماعی اینستاگرام ارائه می‌شود و نیز «بسته‌ مکالمه ویژه یلدا»، از جمله برنامه‌های ایرانسل است که علاوه بر «بسته ویژه سه گیگابایتی اینترنت همراه» و «۴۰ گیگابایت به ۴۰ نفر در هر ساعت از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من»، در دسترس کلیه کاربران سیم کارت رند دائمی و اعتباری قرار گرفته است.

برنامه‌های ویژه ایرانسل برای یلدای ۹۸


علاقه مندان جهت خرید سیم کارت ایرانسل رند می توانند به مراکز و فروشگاه های معتبر این اپراتور مراجعه نمایند و سیم کارت ایرانسل دائمی مورد نظر را دریافت کنند.

ایرانسل پیش از این اعلام کرده بود، بسته ویژه یلدا از تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۸ قابل فعال‌سازی است و امکان استفاده از آن، تا پایان روز ۳۰ آذر فراهم شده است.

علاوه بر این، مشترکان ایرانسل که اپلیکیشن «ایرانسل من» را دانلود و نصب کرده باشند، می‌توانند از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در این اپلیکیشن، در فاصله ساعت ۰۰:۰۰ بامداد ۳۰ آذر ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ همین روز، هر ساعت یک بار، شانس خود را برای دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت رایگان امتحان کنند. این اعتبار هدیه یک روزه، در هر ساعت به ۴۰ نفر از مشترکان اختصاص داده می‌شود.

برای فعال‌سازی این بسته، ایرانسلی‌ها می‌توانند کد دستوری #۵* را شماره‌گیری و یا به بخش «پیشنهادها» در اپلیکیشن «ایرانسل من» مراجعه کنند.

علاوه بر این، به مناسبت شب یلدا، برنامه «یلدا با ایرانسل» با اجرای احسان کرمی و با حضور چهره‌هایی مانند محمد بحراني، مهران غفوريان، علي اوجي، امید نعمتی، امیر کربلایی‌زاده و... با ترکیبی از طنز، موسیقی، ادبیات، فرهنگ و هنر تهیه شده است که در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر در چند اپيزود با فواصل زماني، از حساب رسمی ايرانسل در شبکه ‌اجتماعی اینستاگرام پخش می‌شود. هدف از اين برنامه، فرهنگ‌سازي استفاده از تلفن همراه و شبكه‌هاي اجتماعي، به عنوان ابزاري براي نزديك‌تر كردن افراد خانواده در شب يلدا است.

حالا، امروز، ۳۰ آذر ماه، همزمان با شب یلدای ۹۸، مشترکان ایرانسل از ساعت هفت شب ۳۰ آذر تا ساعت هفت صبح اول دی ماه، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۹۸* بسته مکالمه یک‌ساعته رایگان برای گفت‌وگو با مشترکان ایرانسلی را دریافت کنند. در اين برنامه، بازي‌هاي متنوعي به همراه جوايز مختلف براي followerهای ايرانسل در اینستاگرام نيز طراحي شده است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت دائمی,سیم کارت اعتباری,ایرانسل,سیم کارت رند, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 277 تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 15:12